Support

STAR har en Landssupport, der består af følgende enheder:

  • En Supportenhed, der varetager support af professionelle brugere i jobcentre, a-kasser og andre aktører
  • En Jobnetsupport, der varetager support af eksterne brugere i form af borgere og virksomheder
  • En Virksomhedssupport, der forestår kvalitetssikring af job til offentliggørelse på Jobnet.

 

Supportenheden i København varetager henvendelser om fejl af de statslige it-systemer (Arbejdsmarkedsportalen og Jobnet) samt faglige/forretningsmæssige problemstillinger.

Henvendelse til supportenheden kan foregå:

  1. på telefon 70 25 89 25 i tidsrummet mandag til fredag kl. 8.00 - 12.00
  2. ved indsendelse af fejlbeskrivelser og/eller forespørgsler til dfdg@star.dk

Supportenheden i København oplyser desuden om driftsproblemer og kendte fejl via www.dfdg.dk, hvor der også findes vejledninger, releasenoter etc.
Landssupporten og it-leverandørerne udarbejder manualer o. lign., der ligeledes findes på www.dfdg.dk.

 

Jobnetsupporten varetager henvendelser fra virksomheder og borgere, der har problemer eller forespørgsler til registreringer på Jobnet.

Henvendelse til Jobnetsupporten kan foregå:

  1. på telefon 70 15 20 30 i tidsrummet mandag - fredag kl. 8.00 - 17.00 og lørdag - søndag kl. 10.00 - 14.00
  2. via mail på adressen jobnet@star.dk

Jobnetsupporten vedligeholder desuden FAQ på https://jobnet.zendesk.com/hc/da

 

Virksomhedssupporten forestår kvalitetssikring af job til offentliggørelse på Jobnet. Enheden arbejder desuden med udvikling af reglerne for kvalitetssikring af job.

Henvendelse til enheden for jobgodkendelse kan foregå

  1. på telefon 70 25 87 25 i tidsrummet mandag - fredag kl. 8.00 - 15.00
  2. via mail på adressen virksomhedssupport@star.dk

 

Sidst opdateret 3. apr 2017