Tilskudsportalen til puljeansøgninger

Tilskudsportalen er en webbaseret ansøgningsportal, hvor ansøger får adgang til at ansøge om midler fra styrelsens puljeområde samt indsende information og dokumenter. Ansøger får samtidig adgang til relevant information vedrørende ansøgningssagen.

Nødvendige installationer

NemID medarbejdersignatur

NemID medarbejdersignatur anvendes af medarbejdere, ledere og ejere, når de skal legitimere sig på vegne af virksomheden, organisationen m.fl.

Det er et krav, at ansøger logger på Tilskudsportalen med NemID medarbejdersignatur.

Ansøger må ikke logge på med eget privat NemID.

Bestil NemID medarbejdersignatur hos Nets DanID A/S (nyt vindue)

NemID Nøglefilsprogram

For at kunne logge på Tilskudsportalen med NemID medarbejdersignatur, skal ansøger installere NemID Nøglefilsprogram.

Ansøger præsenteres derfor med meddelelsen ”Hent NemID Nøglefilsprogram”.

På Nets DanID’ hjemmeside findes information om NemID Nøglefilsprogram og videoer om, hvordan programmet installeres.

Nets hjemmeside om NemID Nøglefilsprogram (nyt vindue)

NemID Driftsstatus

Hvis der opleves fejl med at logge på Tilskudsportalen med NemID medarbejdersignatur, kan det skyldes driftsproblemer med NemID. Driftsstatus kan følges på NemID's hjemmeside.

Driftsstatus på NemID (nyt vindue)

Driftsstatus og fejlmelding

Styrelsen har i øjeblikket ikke mulighed for at sende breve via Tilskudsportalen. Vores leverandør har indkredset fejlen og arbejder på en hurtig løsning.

Hvis du oplever fejlen, kan du sende en e-mail til portalhelpdesk@star.dk og oplyse sagsnummer.

Hvis du oplever systemproblemer og fejl på Tilskudsportalen, kan du udfylde en fejlmeldingsformular og sende den til portalhelpdesk@star.dk.

Download fejlmeldingsformular (Word) (nyt vindue)

Sidst opdateret 14. sep 2017

Log på Tilskudsportalen

Du skal logge på Tilskudsportalen med Internet Explorer 10 eller 11, eller den seneste version af Mozilla Firefox.

Log på Tilskudsportalen (nyt vindue) 

 

Brugerguide til Tilskudsportalen