IT i forbindelse med sygedagpengereformen

Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering benytter forskellige former for IT-understøttelse ved implementering af reformer.

Sygedagpengereformen understøttes af en række IT-værktøjer, blandt andet:

  • Min plan
  • Selvbooking

På styrelsens tekniske site www.dfdg.dk kan du læse mere om de enkelte værktøjer. Hvordan de understøtter reformen, hvornår de skal være implementeret og hvilken støtte styrelsen giver i forbindelse med implementeringen.

Læs om implementering af sygedagpengereformen på dfdg.dk (nyt vindue)

Læs om Mit sygefravær, som er borgerens digitale selvbetjeningsløsning (nyt vindue)

Læs om Nemrefusion, hvor bl.a. arbejdsgiver skal indberette sygefravær (nyt vindue)

Sidst opdateret 14. jun 2016

Har du spørgsmål?

Kvinde ved computer

Har du spørgsmål til reformen, kan du sende dem til star@star.dk

Skriv venligst "Spørgsmål til sygedagpengereformen" i emnefeltet.

Før du kontakter os, er du meget velkommen til at forsøge at finde information her på hjemmesiden. Enten under reformen eller under de konkrete ordninger, ydelser m.m.

Til borgere

På borger.dk kan du finde oplysninger om reglerne på området.

Gå til borger.dk (nyt vindue)

Kontakt venligst din kommune, hvis du har brug for yderligere vejledning.